Informatiu cap de Setmana 17-01-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Benvinguts al butlletí, l'Ajuntament de Falset ajorna la constitució de Falset obres i serveis per errors de forma en els estatuts. L'aprovació d'aquesta empresa pública que tindrà per objectiu realitzar obres i actuacions del consistori de manera ràpida i dos punts més de l'ordre del dia vinculats a la seva creació van ser retirats de l'ordre del dia a instàncies del grup del Independents per Falset. Jaume Domènech, portaveu del independents va exposar raons de fons i de forma.

Jaume Domènech

 

Després d'algunes consultes amb el secretaria, Jesús Torralba acceptava l'opció plantejada pels independents.

Jesús Torralba

 

L'encamisada va tornar a omplir els carrers de Falset amb una cinquantena de carros i cavalls per celebrar la festa més sentida dels veïns de la capital del Priorat. Una cita de de dos dies que com cada any, portar més visitants a observar la rua. Antoni Vidal, president del centre d'estudis falsetants, organitzadors de l'acte, valora aquest fet i també un dels aspectes diferents de l'edició d'enguany.

Anton Vidal

 

Nova derrota del Faslet esportiu davant l'Espanya Canonja per 1-3 que situa al l'equip de la capital del Priorat a cinc punts dels llocs de descens. El Falset va acabar el partit amb només 9 jugades. Les noies del Falset no es van desplaçar per manca de jugadores al Camp de les Borges. El Porrera va empatar a un al camp del cuer, el Montroig. El Pradell de Futbol sala cau a casa per 2 a 8 enfront el platges de Salou, mentre que el Cabecés va ajornar el seu partit contra el partit. Hi un darrer apunt esportiu, i més concretament, blaugrana. El bus campions arribarà a Falset el proper dia 29 de març. En les cinc de la tarda i les vuit del vespre, els aficionats cules podran veure cinc de les sis copes que va aconseguir el futbol club Barcelona la passada temporada.

Publicitat