Benvinguts al butlletí informatiu, Marçh+a js disposar de Telecentre, el passat dissabte el conseller de Governació Jordi Ausàs va inaugura aquest punt Tic ( de Tecnologies de la Informació i la Comunicació) i ja és el quart de la comarca.
En aquest espai, que disposa de 9 ordinadors i una impressora, es permet l'accés a internet i la formació en l'ús de les TIC gràcies a l'atenció i suport d'una persona dinamitzadora experta en aquest àmbit. Ausàs, que també va inaugural la primera fase d'arranjament de la plaça de les Arenes i alguns carrers del municipis, va destacar el paper del departament que encapçala en el finançament dels municipis ja que no es té en compte el cens de les poblacions, una clara referència fons estatals d'inversió local.
Jordi Ausàs
Josep Maria Piqué, l'alcalde de Marçà va aprofitar la visita del conseller per avançar-li algun dels projectes que es volen engegar, amb l'ajut de l'administració, al municipi.
Josep Maria Piqué
El conseller de Governació va tancar la seva visita institucional al Priorat al municipi de Margalef on va inaugural la sala polivalent al costat l'alcalde del poble Ramón Vila.
La catorzena fira del vi de Falset comença a caminar. Almenys les activitats paral·leles a la popular mostra de vins de les denominacions prioratines. El passat cap de setmana es va presentar l'exposició Terra i Vi que es podrà veure els tres dies de la fira. La col·lecció està formada pe 20 estamper digitals a partir dels dibuixos de Josep Barjuan acompanyats per 10 poemes de Jordi Carrió. Barjuan explicava l'origen del treball.
Josep Barjuan
L'exposició es dura a terme mitjançant els patrocinadors que poden fer efectiva la seva participació dirgint-se al centre Quim i soler, vi i literatura promotors de la mostra.
L'ajuntament de Falset va aprovar ahir per unanimitat la resolució de les sis al·legacions presentades pel centre d'estudis Falsetants respecte les obres el projecte de pavimentació de la Plaça Àngel Marquès i el carrer bonaventura Pascó. El punt no va poder ser votat el passat dilluns per la manca de revisió de l'informe tècnic de les al·legacions, que rebré la pertinent resposta i fins i tot en una es va acordar amb el centre d'estudis la senyalització de la ubicació inicial d'uns fragments de pedra que es mouran amb motiu de l'arranjament de la plaça.
I acabem repasant els resultats esportius del passat cap de setmana. El Falset esportiu guanya a domicili al Vilafortuny per 2 a 3 i aquest dissabte, si guanya, es podria proclama campió de tercera del grup 23 el que els portaria altra vegada a la segona territorial. L'altre equip de tercera el Porrera, va empatar davant l'Almoster i es manté cué. El Falset femení torna a perdre a casa 2 a 4 contra l'Espluga i no surt dels darrers llocs de la classificació. I el Pradell de futbol sala empata a tres a la pista del Riudoms Futsal i continua 8 a la preferent catalana de futbol sala.


