L'Informatiu cap de setmana 30-05-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

Falset celebrarà aquest diumenge la sisena edició de la Jornada del Medi Ambient, una proposta oberta,...

Marçà acollirà el proper 28 de juny la primera edició de la cursa de muntanya Testudo 2026, una nova prova...

Dijous, 28 Mai 2026 10:38

El ple de l’Ajuntament de Falset va aprovar aquest dimarts els expedients de cessió d’ús dels espais de la...

Dimecres, 27 Mai 2026 12:00

Aquest dissabte el Masroig celebrarà la catorzena edició de la fira Masroig Vi Solidari, una iniciativa que...

Dimarts, 26 Mai 2026 19:04

L’Ajuntament de Falset ha organitzat per aquest dissabte al matí una assemblea ciutadana oberta a tota la...

Dimarts, 26 Mai 2026 19:01

La plaça de la Quartera de Falset acollirà el proper divendres 29 de maig, a les 18 h, l’espectacle Quan parles fas...

Dimarts, 26 Mai 2026 09:18

El clúster vitivinícola català INNOVI i quatre entitats del sector —tres de prioratines, el Celler Masroig, Vinyes...

Dimarts, 26 Mai 2026 08:58

El Falset Esportiu no va poder passar de l’empat a zero davant del FC Tarraco en el partit d’anada de les semifinals...

Dimarts, 26 Mai 2026 08:44

La Comissió del Paisatge i la Sostenibilitat del Priorat, ens que aglutina administració pública i representants del teixit social i econòmic del Priorat, organitza la jornada Priorat: quina aigua, quin futur? el proper dissabte 13 de juliol a la sala de la segona planta del Castell de Falset.

La sessió, que sorgeix en el marc de la reunió de la Taula de l’aigua del Priorat, té la voluntat d’encetar un procés que aporti informació i convidi al debat i la reflexió al voltant d’una qüestió que és clau per a la supervivència de la nostra comarca. Segons els organitzadors, aquesta jornada que “vol oferir, primer que tot, el màxim d’informació contrastada sobre la disponibilitat de recursos hídrics i dels models de gestió més idonis i fomentar el debat i la reflexió sobre com la comarca del Priorat hi ha de fer front”.

Com a punt de partida de la jornada i per aportar informació sobre l’estat de la qüestió en els diferents àmbits afectats, per reflexionar i debatre sobre el model de gestió que cal implementar, es proposa una Taula rodona oberta amb representants de diferents sectors socioeconòmics del Priorat. La segona part consistirà en una ponència a càrrec de científics de disciplines diferents que a la vegada són experts en polítiques de gestió de l’aigua i que han treballat el tema dels recursos hídrics des d’una mirada global.

La jornada, que se celebrarà a la sala de la segona planta del Castell de Falset, és oberta a tothom i les inscripcions es faran a l’inici de la sessió, a les 10.30 h.

cartelljornadaaigua.jpg

Publicitat