L'Informatiu cap de setmana 30-05-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

Falset celebrarà aquest diumenge la sisena edició de la Jornada del Medi Ambient, una proposta oberta,...

Marçà acollirà el proper 28 de juny la primera edició de la cursa de muntanya Testudo 2026, una nova prova...

Dijous, 28 Mai 2026 10:38

El ple de l’Ajuntament de Falset va aprovar aquest dimarts els expedients de cessió d’ús dels espais de la...

Dimecres, 27 Mai 2026 12:00

Aquest dissabte el Masroig celebrarà la catorzena edició de la fira Masroig Vi Solidari, una iniciativa que...

Dimarts, 26 Mai 2026 19:04

L’Ajuntament de Falset ha organitzat per aquest dissabte al matí una assemblea ciutadana oberta a tota la...

Dimarts, 26 Mai 2026 19:01

La plaça de la Quartera de Falset acollirà el proper divendres 29 de maig, a les 18 h, l’espectacle Quan parles fas...

Dimarts, 26 Mai 2026 09:18

El clúster vitivinícola català INNOVI i quatre entitats del sector —tres de prioratines, el Celler Masroig, Vinyes...

Dimarts, 26 Mai 2026 08:58

El Falset Esportiu no va poder passar de l’empat a zero davant del FC Tarraco en el partit d’anada de les semifinals...

Dimarts, 26 Mai 2026 08:44

La Fira del Vi de Falset obre avui (dimarts 9 d’abril) la seva plataforma online (www.firadelvi.org), en la qual es poden comprar tiquets anticipadament per a la Fira presencial (el cap de setmana dels dies 3, 4 i 5 de maig), on ja han confirmat la seva participació un total de 71 cellers de la DOQ Priorat i la DO Montsant. D’aquí a pocs dies, la plataforma també permetrà reservar degustacions en cellers de la comarca del Priorat, pertanyents a la DOQ Priorat i DO Montsant, entre el 6 i el 31 de maig.

En total, dels 71 cellers participants en el certamen, un 57% pertany a la DOQ Priorat i un 43% a la DO Montsant. Bona part d’aquests cellers també participaran en la proposta iniciada durant la pandèmia i que permet que, al llarg de tot el mes de maig, els cellers de la DOQ Priorat i de la DO Montsant obrin les seves portes i es converteixin en estands on tastar els vins mentre es trepitja la comarca.

La Fira del Vi de Falset, en el seu format clàssic i presencial, obrirà portes el divendres 3 de maig a la tarda (a partir de les 18 hores) mentre que el dissabte i el diumenge (4 i 5 de maig) el recinte estarà obert entre les 11 i les 21 hores, en horari ininterromput. La informació i el programa de la Fira es va actualitzant a ww.firadelvi.org.

A banda de l’habitual presència de cellers a Falset durant el cap de setmana i de les activitats que es fan arreu de la comarca, la 29a Mostra de Vins de la DOQ Priorat i la DO Montsant aposta clarament per seguir posicionant-se com una fira de referència per al perfil “wine lover”, que és com es defineix als apassionats per la cultura del vi. Pel que fa a les degustacions en cellers, iniciada el 2021, es prolongarà entre el dilluns 6 de maig i el divendres 31 de maig.

La iniciativa, que compta amb la col·laboració de la DO Montsant i la DOQ Priorat, proposa que tota la comarca del Priorat es converteixi en “recinte firal” durant un mes, amb cellers fent d’estands, tot oferint degustacions a aquelles persones que, prèviament, hagin reservat la seva plaça a: www.firadelvi.org.

FiradelViFalset2021_tastos-1.jpg

Publicitat