Butlletí informatiu 27-05-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

Falset celebrarà aquest diumenge la sisena edició de la Jornada del Medi Ambient, una proposta oberta,...

Marçà acollirà el proper 28 de juny la primera edició de la cursa de muntanya Testudo 2026, una nova prova...

Dijous, 28 Mai 2026 10:38

El ple de l’Ajuntament de Falset va aprovar aquest dimarts els expedients de cessió d’ús dels espais de la...

Dimecres, 27 Mai 2026 12:00

Aquest dissabte el Masroig celebrarà la catorzena edició de la fira Masroig Vi Solidari, una iniciativa que...

Dimarts, 26 Mai 2026 19:04

L’Ajuntament de Falset ha organitzat per aquest dissabte al matí una assemblea ciutadana oberta a tota la...

Dimarts, 26 Mai 2026 19:01

La plaça de la Quartera de Falset acollirà el proper divendres 29 de maig, a les 18 h, l’espectacle Quan parles fas...

Dimarts, 26 Mai 2026 09:18

El clúster vitivinícola català INNOVI i quatre entitats del sector —tres de prioratines, el Celler Masroig, Vinyes...

Dimarts, 26 Mai 2026 08:58

El Falset Esportiu no va poder passar de l’empat a zero davant del FC Tarraco en el partit d’anada de les semifinals...

Dimarts, 26 Mai 2026 08:44

La Diputació de Tarragona ha reprès aquesta setmana totes les obres públiques en execució en infraestructures de la seva titularitat que van quedar aturades provisionalment per l’emergència sanitària. La institució ha decidit reactivar aquests treballs amb l’objectiu de recuperar l’activitat econòmica, garantir els llocs de feina i continuar treballant per millorar les infraestructures de la demarcació.

Amb tot, la represa de les obres s’està duent a terme garantint les mesures de prevenció necessàries per tal d’evitar el contagi dels treballadors i la propagació del virus.  D’aquesta manera, continuaran les millores a diverses carreteres de la demarcació.

A la comarca del Priorat, aquesta mesura afecta a la TV-3223 que va de la Torre de Fontaubella a Pradell de la Teixeta i en la que s’hi estan duent a terme obres de seguretat i drenatge i a la T-3225 de Cornudella de Montsant a Siurana, on s’hi estan realitzant reparacions causades per esllavissades.

Per tal de donar resposta a les mesures de confinament i aturada de la mobilitat sol·licitades per les autoritats sanitàries i laborals derivades de l’estat d’alarma i garantir la seguretat de les persones treballadores, el 18 d’abril la Diputació de Tarragona va dictar un decret pel qual aturava provisionalment les obres públiques en execució. Ara la Diputació aprova la represa d’aquests treballs, tenint en compte l’evolució de la pandèmia i un cop autoritzada la represa de l’activitat dels sectors no essencials.

dipu

Publicitat