Quan falten pocs mesos per les eleccions municipals, el president del Consell Comarcal, Joan Carles Garcia, considera que la l’actual legislatura de l’ens prioratí ha estat marcada pels condicionants econòmics. Garcia es mostra satisfet dels progressos que s’han fet en l’aplicació de la Carta el Paisatge entre d’altres qüestions. Però, a l’hora de fer un balanç general dels darrers quatre anys, el president del Consell Comarcal assenyala els deutes de la Generalitat com l’element que ha marcat més la gestió de l’ens.
Joan Carles Garcia, president del Consell Comarcal del Priorat {datmp3}talls_de_veu/2015/febrer/jc_garcia_but.mp3{/datmp3}
En l’entrevista Garcia no aclareix el seu futur polític, ja sigui a l’alcaldia de Capçanes o, si els resultats electorals ho permeten, tornar a repetir a la presidència del Consell Comarcal.



