L'Informatiu cap de setmana 30-05-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

Falset celebrarà aquest diumenge la sisena edició de la Jornada del Medi Ambient, una proposta oberta,...

Marçà acollirà el proper 28 de juny la primera edició de la cursa de muntanya Testudo 2026, una nova prova...

Dijous, 28 Mai 2026 10:38

El ple de l’Ajuntament de Falset va aprovar aquest dimarts els expedients de cessió d’ús dels espais de la...

Dimecres, 27 Mai 2026 12:00

Aquest dissabte el Masroig celebrarà la catorzena edició de la fira Masroig Vi Solidari, una iniciativa que...

Dimarts, 26 Mai 2026 19:04

L’Ajuntament de Falset ha organitzat per aquest dissabte al matí una assemblea ciutadana oberta a tota la...

Dimarts, 26 Mai 2026 19:01

La plaça de la Quartera de Falset acollirà el proper divendres 29 de maig, a les 18 h, l’espectacle Quan parles fas...

Dimarts, 26 Mai 2026 09:18

El clúster vitivinícola català INNOVI i quatre entitats del sector —tres de prioratines, el Celler Masroig, Vinyes...

Dimarts, 26 Mai 2026 08:58

El Falset Esportiu no va poder passar de l’empat a zero davant del FC Tarraco en el partit d’anada de les semifinals...

Dimarts, 26 Mai 2026 08:44

Aquest dissabte arrenca el Garbinada Pop de Falset amb el concert inaugural d’Anna Andreu. L’artista, acompanyada per Marina Arrufat, presentarà a la capital del Priorat el disc ‘La mida’, format per vuit cançons que immediatament s’han convertit en unes perfectes successores del peculiar estil que les caracteritza. i que tant ens va atrapar en ‘Els Mals Costums’. El concert tindrà lloc al wine bar del Celler Cooperatiu de Falset, de la Cooperativa de Falset-Marçà, en una hora ideal per gaudir de la posta de sol, tot escoltant la música de l'Anna Andreu i tastant els vins i vermuts de la coooperativa.

‘La mida’ és un disc que, des de la més absoluta prudència, murmura sobre les maneres de contenir-se, dels límits i dels preàmbuls, dels esclats i de les conseqüències ja de sobres conegudes. Una reflexió al voltant de la mesura, passant per tots els matisos que la paraula ofereix.

Anna Andreu no sols manté intacte el seu particular encanteri, sinó que ha estat capaç de sumar elements que aconsegueixen fer florir, encara més si cap, les seves cançons. A la ja reconeguda guitarra de l’Anna Andreu se sumen ara sons de sintetitzadors i línies de baix que uneixen forces al costat de la bateria i a les segones veus de Marina Arrufat i que completen cadascuna de les cançons. Un directe en el qual es tornen a presentar com a duet, però amb més contundència pel que fa al so i a la posada en escena.

1683364666

Publicitat