Al Fem Salut d’aquesta setmana parlem amb la Carme Giné, infermera referent en qualitat de l’Equip d’Atenció Primària (EAP) de Falset. Amb la directora de l’EAP, Tere Lara, parlarem de la campanya de vacunació d’aquesta tardor.

Més articles d'aquest programa

Si busques programes més vells entra a l'Arxiu

Publicitat