Avui entrevistem a l'Olga Salsench , ella es la referent de Gestió i Serveis al nostre EAP, amb ella conversarem sobre la importància de la tasca administrativa per poder donar una bona atenció als usuaris del nostre centre. (Reemissió)

olga salsench

Més articles d'aquest programa

Si busques programes més vells entra a l'Arxiu

Publicitat