Imprimeix

Benvinguts al butlletí informatiu, la promoció turística sota la marca Costa Daurada dels diferents actius de les comarques de Tarragona es presenta com la millor opció per presentar-los a nivell internacional. Aquesta és una de les conclusions de la taula rodona que ahir es va celebra a la fira Expo/reus en el marc del dia de les comarques. La jornada sobre turisme va comptar amb la participació de representants dels consell Comarcals de de l'alt i els baix camp, el Tarragonès, la Conca de Barbera, la Ribera d'Ebre, la Terra Alta i el Priorat. Roser Vives consellera de turisme del Priorat va defensar la necessitat d'optar per una marca paraigua per a tots les comarques.

Roser Vives

 

Una altra de les conclusions de la taula rodona va ser la necessitat de crear sinergies entre comarques o el que és el mateix la publicitat dels actius turístics entre les comarques de la demarcació.

La diputació de Tarragona beneeix la fusió de Caixa Tarragona, Caixa Catalunya i Caixa Manresa. Des de la diputació esperen que la nova entitat tingui la vocació de lideratge i mantingui la vinculació amb el territori. Joaquim Nin, vicepresident de la diputació de Tarragona.

Joaquim Nin

 

Després de l'aprovació dels tres consells de les caixes començarà un procés que finalitzarà abans del juny del 2010 i es convertirà per volum en la segona caixa de Catalunya i la quarta de l'estat.

Capçanes i la Torre de Fontaubella disposaran de estacions depuradores. El govern va aprovar ahir la construcció d'aquest dos equipaments que suposaran una inversió global de més d'un milió d'euros i, una vegada en funcionament, la millorà mediambiental de les lleres públiques. Pel que fa a la capacitat de tractament, la depuradora de Capçanes permet un volum de 140 metres cúbics mentre que la de la torre de Fontaubella serà de 23 metres cúbics. I amb aquest apunt tanquem el butlletí. Gràcies per la seva atenció.

Vist: 1014