Benvinguts al butlletí informatiu de Ràdio Falset.
El balanç del funcionament de la recollida selectiva d'escombraries a Falset és positiu, segons ha fet públic la regidoria de Medi Ambient de Falset. Recordem que aquest servei es va posar en marxa el passat 14 de novembre i consisteix en recollir porta per porta les diferents fraccions de residus en diferents dies de la setmana. Falset ha estat la primera localitat de la comarca en implantar aquest sistema, i seguidament ho ha fet el Masroig. Es preveu que poc a poc, es porti a terme en altres pobles de la comarca.
I no deixem la recollida selectiva d'escombraries de Falset, per recordar als veïns del poble que avui dimecres no es recolliran els plàstics i envasos, ni el paper i el cartró. D'altra banda, també han de saber i tenir present que el dia de recollida de paper i cartró canvia a partir d'aquesta setmana. Aquestes deixalles es passaran a recollir els dijous a la nit, enlloc de dimecres com s'havia fet fins ara. Per tant, els veïns hauran de baixar el paper i el cartró per llençar els dijous a la nit perquè puguin ser retirats.
Continuem amb esports. Senén Escodes, veí de Capçanes i del club Reus Ploms va guanyar la primera edició de la Cursa Sant Silvestre de Tarragona celebrada el passat dia 31 de desembre. La prova que consistia en recorre vuit quilòmetres de distància va comptar amb la participació d'unes 500 persones, xifra que s'ha considerat tot un èxit per part de l'entitat organitzadora, el Club Esportiu Tarragona Fondistes. En categoria femenina, la guanyadora va ser Marta Camps.
I avui tanquem el butlletí recordant-los que avui és cinc de gener, dia en què s'espera l'arribada dels Reis d'Orient carregats de regals. A Falset, la cavalcada reial començarà a les vuit del vespre davant de la cooperativa. La comitiva anirà fins a l'ajuntament, on els reis saludaran a tots els veïns del poble des del balcó. Seguidament, aniran fins l'església per repartir tots els regals que han portat per tots.
Gràcies per la seva atenció. I que passin una bona nit i un bon dia de Reis.


