Fa 3 anys, l’Agrícola Falset-Marçà decidia integrar-se a Catalan Wines in USA, una plataforma creada per ACCIÓ, l’agència de suport a la competitivitat de l’empresa. D’aquesta manera, l’agrícola obria una altra línia estratègica adreçada a refermar la seva presència en el mercat nord-americà, una actuació que segons el seu president, Josep Maria Cots, ha estat positiva.
Josep Maria Cots
Entre les accions que la plataforma du a terme per ajudar a la comercialització dels vins, s’hi troben presentacions i participacions a importants fires del país, així com la creació d’una pàgina web que els cellers utilitzen per donar a conèixer els seus vins entre els clients potencials. A més, una altra de les avantatges és que els cellers disposen d’un magatzem climatitzat, ubicat a Nova Jersey, en el que poden guardar-hi els estocs a l’espera de concretar les vendes.
D’altra banda, un dels fets que també pot ajudar l’Agrícola Falset-Marçà a l’hora de vendre el seu producte, no només als Estat Units sinó a tot el món, són les bones valoracions que està obtenint en diferents guies de prestigi. Per a Cots, són circumstàncies que ajuden i que s’haurien de traduir en el benefici que el soci percep.
Josep Maria Cots
Recordem que l’Agrícola Falset-Marçà està pendent d’engegar un altre projecte comercial, l’obertura de la botiga a Cambrils, de la que us en parlàvem fa uns mesos.