Informatiu cap de Setmana 23-05-2026

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

Notícies

El dissabte 30 de maig se celebrarà al Teatre l'Artesana la 3a edició de l'espectacle Dansant amb les estrelles, que...

L’església de la Nativitat de Maria de Cabacés serà l’escenari el proper diumenge dia 31, a partir de les 18.30 h, de...

Dijous, 21 Mai 2026 10:28

Marçà viurà aquest dissabte 23 de maig una nova edició de la seva tradicional Fira d’Artesania i Vells Oficis, una...

Dijous, 21 Mai 2026 10:01

El Priorat tornarà a convertir-se aquest cap de setmana en l’epicentre de la cultura del vi i el producte de...

Dijous, 21 Mai 2026 09:44

Ulldemolins serà l’escenari, el proper diumenge dia 24 de maig, de la 3a edició de la Cursa de la Dona del Priorat,...

Dijous, 21 Mai 2026 09:22

La comarca del Priorat va renovar ahir dimarts Consell Consultiu de la Gent Gran, que a partir d’ara passarà a...

Dimecres, 20 Mai 2026 17:40

La Fundació Astres ha inaugurat aquesta setmana el Centre Ocupacional Priorat, un servei d’atenció diürna adreçat a...

Dimecres, 20 Mai 2026 17:29

El ple del Consell Comarcal del Priorat, celebrat aquest dilluns, va aprovar l’adhesió de l’ens a l’Associació...

Dimarts, 19 Mai 2026 12:12

Benvinguts al butlletí, el delegat al Priorat de la Unió General de Treballadors anuncia més presència del sindicat en la primera visita a la comarca. José Muñoz, delegat del sindicat UGT-Tarragona a les comarques del Baix Camp i el Priorat va reunir-se ahir amb l'alcalde de Falset, Jesús Torralba en el primer contacte amb les administracions locals. Una vegada finalitzada la trobada Muñoz valorava pels micròfons de Ràdio Falset la reunió.

José Muñoz

 

Muñoz va estar acompanyat pel secretari del sindicat a al demarcació, Jordi Salvador. Segons Salvador, la presència de la UGT a la comarca es notarà especialment en dos àmbits.

Jordi Salvador

 

El secretari del sindicat es mostra força pessimista respecte l'evolució de la crisi econòmica i la seva afectació a les comarques de la demarcació.

La recuperació d'un símbol, o el que és el mateix, la recuperació de l'àliga cuabarrada al Parc Natural del Serra del Montsant centraran les cinquenes jornades del parc prioratí que ahir van començar a Poboleda. Josep Lluís Pau, director dels serveis territorials de medi ambient i habitatge de Tarragona va ser l'encarregat d'obrir les jornades.

Josep Lluís Pau

 

Neus Miró, la directora del parc considera que parla de l'àliga cuabarrada és parla d'alguna cosa més que una espècie en perill d'extinció.

Neus Miró

 

Segons la directora del parc, la jornada comptarà amb una vuitantena de participants.

El projecte Wimax, que permetrà contractar l'accés a Internet sense fils, començarà a funcionar a partir del gener a Falset. Segons ha fet públic l'ajuntament de la capital del Priorat, els usuaris podran contractar el servei d'internet a partir de l'any vinent amb un cost inferior als 20 euros. Tot i això, des dels consistori s'assenyala que mentrestant, i fins a la posada en marxa del servei, es podrà utilitzar a partir del desembre la xarxa WIFI municipal de forma gratuïta.

Publicitat