Butlletí informatiu 15-07-2020

El Patronat de turisme de la Diputació de Tarragona ha posat en marxa una campanya per presentar la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre com a destinacions segures, atractives i que generen confiança a l’hora de tornar a planificar les vacances per contribuïr a la reactivació del sector turístic, durament castigat per la crisi de la COVID-19.

Les campanyes pretenen posicionar les dues marques en la represa de l’activitat, aprofitant que els dos territoris han passat ja a la segona fase de desescalada. Per aquest motiu, des d’aquesta setmana s’han egegat les accions de publicitat sobre les destinacions en una planificació que s’estendrà fins a la primera setmana del mes de setembre i amb una inversió global de 490.000 euros.

La presentació de la campanya es va fer pública als mitjans de comunicació aquest dilluns dia 25. Mitjançant una roda de premsa telemàtica, la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, va destacar la implicació de la institució en la reactivació del turisme en aquests moments difícils: "Davant d’aquesta profunda incertesa que ens atemoreix, cal que siguem valents, resilients i creatius; amb la nova campanya generem confiança als visitants tot ressaltant les nostres fortaleses com a destinació".

De la seva part, la presidenta del Patronat de Turisme, Meritxell Roigé, va posar de manifest les diferents trobades que s'han anat mantenint amb el sector públic i privat en les darreres setmanes, i va assenyalar que aquesta és una campanya "potent", que "permetrà donar gran visibilitat al turisme de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre".

costa daurada 2

Publicitat