Butlletí informatiu 17-07-2019

Aquest dilluns al vespre es va celebrar a la seu de la Denominació d’Origen Montsant la sessió constitutiva de la nova junta rectora de la DO en la que Pilar Just va tornar a ser escollida com a presidenta per als propers 4 anys. Així mateix, la nova junta rectora estarà formada per Ricard Rull, Andreu Fernández, Luís Miguel Molina, Joan Francesc Asens i Josep Mª Bargalló com a representants dels viticultors i, per part dels cellers, Patri Morillo, de Celler Comunica, Antoni Coca Fitó, de Coca i Fitó, Ramon Masip, de Celler Cairats i Jose Carlos Ríos de Celler Masroig, a més de Pilar Just en representació de Cellers Sant Rafel.

Les principals línies de treball de la nova junta de la DO Montsant tindrà un caire continuista, centrant-se en els tres eixos en què s’ha estructurat fins ara: Coneixement, Qualitat i Promoció. Tal i com explicava la presidenta reescollida, Pilar Just, fa uns dies en declaracions a Ràdio Falset, "seguirem tirant endavant amb els projectes que ja tenim endegats, ja que són estudis que tenen una durada més llarga als quatre anys que dura una legislatura" Just també afirmava, que a la vegada, també impulsaran nous projectes "per seguir millorant el desenvolupament qualitatiu de la DO".

Així, pel que fa al coneixement, la DO Montsant seguirà treballant en els dos grans projectes en què es troba immersa ara com per exempe el LIFE Priorat+Montsant i el PECT Priorat, tots dos enfocats a conèixer els beneficis de les pràctiques sostenibles, tant al camp com al celler, per tal de tenir el màxim coneixement del territori emparat sota la DO. De la mateixa manera, se seguirà treballant també en els estudis de zonificació i caracterització de les Garnatxes i les Carinyenes per continuar sumant en l’autoconeixement.

Pel que fa a la qualitat, la DO Montsant continuarà posant tots els seus esforços en garantir la traçabilitat i la qualitat del producte. Per aconseguir-ho, es mantindran els controls de procedència del raïm durant la verema així com els dels punts de venda del producte etiquetat com a DO Montsant.

La branca de Promoció seguirà centrada en el mercat exterior per continuar enfortint la marca DO Montsant. Accions en punt de venda i missions inverses amb diferents agents del sector conviuran amb la promoció al mercat català, tan important per a la DO Montsant pel contacte directe que suposa amb el consumidor.

dom nova junta

Publicitat