Informatiu cap de Setmana 23-03-2024

La Denominació d’Origen Montsant ha visitat aquests dies el Japó per presentar els seus vins a Tokyo i Osaka, en la que és la seva segona missió comercial del 2018 després de l’experiència a Hamburg a principis d’aquest mes de febrer. En aquesta ocasió 13 els cellers han viatjat fins al país nipó per participar en dues jornades de tastos en format fira de vins, dirigides a professionals del sector:

De fet, ahir va tenir lloc la primera de les jornades a la ciutat de Tokyio. Al llarg de la jornada es van dur a terme altres actes per a un públic més reduït. Per una banda, es va celebrar un dinar maridatge amb periodistes especialitzats, on Pilar Just, presidenta de la DO Montsant, acompanyada de Pep Aguilar i Joan Asens, en representació del Consell Regulador, vam realitzar un tast de zonificació. També es va organitzar una Masterclass guiada per Pilar Just i Pau Sabaté, coordinador de la DO Montsant, per ajudar als assistents a tenir una visió general del que és i el que significa la Denominació d’Origen Montsant.La segona jornada ha tingut lloc aquest dimecres a la ciutat d'Osaka

Aquesta acció s’emmarca en l’estratègia de promoció internacional de la DO Montsant, una DO on l’exportació representa el 30% de les vendes segons dades de l’informe corresponent al 2016. En el rànquing de països, el Japó és el quart país per volum d’exportació de vins Montsant, amb una mitjana de més de 120.000 ampolles l’any 2016.

Foto: DO Montsant

IMG 20180220 133830 080

 

Publicitat