L'informatiu cap de setmana 17-02-2018

L’any 2017 l’Oficina de Turisme del Priorat va col·laborar en l’organització d’una vintena de viatges de premsa i operadors turístics. L’objectiu dels presstrips i els famtrips és que periodistes, blocaires, influencers i agències de viatges coneguin de primera mà el destí en funció de la seva especialització i mercat.

La responsable de l'Oficina de turisme del Priorat, Cristina Beltran, destacava que "en el cas dels viatges de premsa, s’espera que el ressò i la seva capacitat d’influir en el públic donin a conèixer els atractius de la destinació i contribueixin a potenciar el seu posicionament mentre que pel que fa als viatges d’agències, es tracta de prospeccions per conèixer el destí i l’oferta, de cara a què la destinació, a mitjà termini, formi part del producte que les agències i operadors ofereixen als seus clients".

Així mateix, i a banda d’aconseguir presència en mitjans nacionals i internacionals, en els darrers temps també s’ha fet especial incís en les xarxes socials, i en el paper que hi juguen determinats perfils de prescriptors.

Beltran explicava que l’organització d’aquests viatges "és una de les principals tasques que es duen a terme des de l’oficina de turisme ja que al llarg de l’any se’n realitzen entre 20 i 25".

 En aquest darrer any, els presstrips I famtrips al Priorat han comptat, entre altres, amb la presència de professionals d’Espanya, França, Itàlia, Irlanda, el Regne Unit, els Estats Units, Alemanya, Holanda i Rússia. La responsable de l’oficina de turisme explicava que l’itinerari que aquests visitants fan a la comarca va en funció de l’especialitat del seu mitjà de comunicació "tot i que hi ha alguns llocs imprescindibles com la Cartoixa d'Escaladei, el poble de Siurana o la visita a un celler"

Publicitat