L'Informatiu cap de setmana 26-05-2018

La Denominació d’Origen Montsant comença l’any amb una agenda internacional que la portarà fins al Japó, Suïssa o Alemanya durant el primer semestre del 2018. El primer d’aquests viatges va tenir lloc el passat dilluns 5 de febrer a Hamburg on es van presentar els  vins  de la DO Montsant a professionals del sector prescriptors i premsa especialitzada. 

Aquesta acció s’emmarca en l’estratègia de promoció internacional de la DO Montsant per continuar projectant la marca i els vins Montsant més enllà de les nostres fronteres. I és que l’exportació representa el 30% de les vendes de la DO segons dades de l’informe corresponent al 2016. En el rànquing de països, Alemanya és el segon país per volum d’exportació de vins Montsant, només per darrere dels Estats Units amb una mitjana de més de 360.000 ampolles l’any 2016.

La missió comercial, organitzada pel Consell Regulador amb el suport de l’Oficina Exterior de Comerç i d’Inversions de Catalunya a Berlin en el marc del programa Catalan Wines d’ACCIÓ, va comptar amb la participació d’11 dels cellers: Acústic Celler, Celler Cal Bessó, Celler Capçanes, Cooperativa Falset Marçà, Mas de l’Abundància, Celler Masroig, Celler Pascona, Cellers Sant Rafel, Celler Vendrell Rived, Vinyes d’En Gabriel i Vinyes Domènech. 

L’acte va comptar amb una Masterclass a càrrec de la sommelier Yvonne Heistermann  en la que es va presentar un vi escollit per cada celler i es va dur a terme un tast de zonificació per donar a conèixer les particularitats de cada una de les zones que conformen la DO. També es van celebrar tres seminaris centrats en els vins de la DO.

Publicitat