butlletí Informatiu 12-4-2017

13 cellers de la DO Montsant van presentar la setmana passada els seus vins als Estats Units amb l’objectiu d’introduir-se o ampliar la seva presència comercial al país a través de dos actes de promoció dels seus productes a Miami (Florida) i Los Angeles (Califòrnia). Prop de 200 importadors, distribuïdors, sommeliers i restauradors americans van poder conèixer de primera mà els vins de la DO Montsant en uns tastos organitzats en el marc del programa Catalan Wines USA d’ACCIÓ, ’agència pública per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya.

Segons la presidenta de la DO Montsant, Pilar Just, els actes de promoció del programa Catalan Wines USA són “una bona oportunitat per als cellers que volen posicionar els seus productes o ampliar la seva presència al mercat nord-americà”. En aquest sentit, ha mostrat la seva intenció de seguir endavant amb l’estratègia d’internacionalització: “Ho seguirem als Estats Units, amb la col·laboració d’ACCIÓ, i en d’altres mercats que considerem estratègics com Alemanya, Suïssa i el Japó”.

Els cellers participants en aquests actes de promoció a Miami i Los Angeles van ser el Celler de Capçanes, Celler Comunica, Celler Cooperatiu Cornudella de Montsant, Celler Malondro, Celler Masroig, Celler Ronadelles, Celler Vendrell-Rived, Cellers Sant Rafel, Cellers Unió, Cingles Blaus, Deva Montsant, Mas de l’Abundància i Vins de Mas Sersal – Estones de Vins.

*Imatge: DO Montsant

tastdolosangeles

 

Publicitat